Nudimo redoviti desetosatni i poludnevni odgojno obrazovni program učenja situacijskog engleskog jezika gdje djeca uče spontano i opušteno u bogatom prostorno-materijalnom i poticajnom okruženju. Program je verificiran od strane Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta.
Program se velikim dijelom bazira na High-Scope metodi tzv. ˝Hands on˝ i podijeljen je u tri glavna segmenta ˝Plan-do-review˝ gdje se djecu potiču na samostalnost, istraživanje, donošenje zaključaka,rješavanju problema, slobodu izbora aktivnosti (sudjeluju u planiranju svojih aktivnosti, materijala koje će koristiti, itd.), te nakon toga prisjećanje gdje zaokružuju cjelinu svoga dana. Ovaj pristup se temelji na radu psihologa Jeana Piageta i Deweya (zagovornika konstruktivističkog pristupa odgoju i učenju).
Prednosti učenja engleskog jezika u ranoj dobi:
Ova vrsta programa se odvija u djetetovom prirodnom okruženju i samim tim stvara svakodnevne situacije za usvajanje engleskog jezika bez direktnog poučavanja. Kroz igru, razne pjesmice, brojalice, priče,pjemice uz pokret, rime, inicirane aktivnosti, i dr. djeca su svakodnevno izložena engleskom jeziku.
Naši materijali su uvijek djeci dostupni i promoviraju neovisnost i autonomiju učenja djece.