Situacijski engleski jezik

Nudimo redoviti desetosatni i poludnevni odgojno obrazovni program učenja situacijskog engleskog jezika gdje djeca uče spontano i opušteno u bogatom prostorno-materijalnom i poticajnom okruženju. Program je verificiran od strane Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta.

Program se velikim dijelom bazira na High-Scope metodi tzv. ˝Hands on˝ i podijeljen je u tri glavna segmenta ˝Plan-do-review˝ gdje se djecu potiču na samostalnost, istraživanje, donošenje zaključaka,rješavanju problema, slobodu izbora aktivnosti (sudjeluju u planiranju svojih aktivnosti, materijala koje će koristiti, itd.), te nakon toga prisjećanje gdje zaokružuju cjelinu svoga dana. Ovaj pristup se temelji na radu psihologa Jeana Piageta i Deweya (zagovornika konstruktivističkog pristupa odgoju i učenju).

Učenje engleskog

Prednosti učenja engleskog jezika u ranoj dobi:

  • Razviti senzibilnost za strani jezik (do 7 godine života djeca koriste istu stranu mozga kao i kad uče maternji jezik)
  • Prirodni izgovor (mlađa djeca lakše i uspješnije usvajaju fonetički sustav, ritam i intonaciju stranog jezika)
  • Bolje i naprednije predčitalačke vještine
  • Intelektualni razvoj mozga
  • Veće mogućnosi u daljnjem školovanju
  • Pozitivan stav prema ostalim kulturama, narodima i različitostima


Ova vrsta programa se odvija u djetetovom prirodnom okruženju i samim tim stvara svakodnevne situacije za usvajanje engleskog jezika bez direktnog poučavanja. Kroz igru, razne pjesmice, brojalice, priče,pjemice uz pokret, rime, inicirane aktivnosti, i dr. djeca su svakodnevno izložena engleskom jeziku.

Naši materijali su uvijek djeci dostupni i promoviraju neovisnost i autonomiju učenja djece.




  • Nedavne objave

  • Kontakt

    Dođite i posjetite nas na Uskim Njivama!

    Adresa. Bogdanovačka 21
    Tel. +385 (31) 580 051
    Mob. +385 (91) 551 9494

    info(at)djecji-vrtic-lane.hr
    www.djecji-vrtic-lane.hr
  • Facebook Like